من انقلابی ام

وب نوشت های یک جوان انقلابی

من انقلابی ام

وب نوشت های یک جوان انقلابی

درباره ...
طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

توصیه امام در خواب به آیت الله خامنه ای چه بود؟

به طور اتفاقی در قسمتی از خاطرات روز 8 اردیبهشت 69 هاشمی رفسنجانی می خواندم:

"رهبرى گفت، شبِ عید نوروز، بعد از شنیدن پیام‌هاى نوروزى از تلویزیون، خواب رفته و امام را خواب دیده‌اند که معترضانه و دوستانه به ایشان گفته‌اند، چرا در پیام نوروزی اسم رییس‌جمهور را نبرده‌اند و ایشان جواب داده‌اند، فردا در صحبت عید جبران مى‌کنند."


بعد رفتم و صحبت های روز اول عید رهبری در سال 69 رو از سایتشون (khamenei.ir) استخراج کردم، خیلی جالب بود:

"این هم از نعم الهى است که در رأس دولت، یک عالم، یک فقیه، یک مبارز سابقه‌دار، یک چهره‌ى شناخته شده و محبوب و امتحان‌داده و مورد تأئید و محبت دایمى امام، با همکارانى خوب، با برنامه‌یى محکم و امیدبخش و با حمایتى عمومى از سوى مردم، قرار دارد."


فقط برایم جالب بود، از بعد تاریخی، همین!

پ.ن: این مطلب رو به بهانه دعوت اقشار مختلف از ایت الله هاشمی رفسنجانی برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری 92، منتشر کردم و قصدم اشاره به عبرت های تاریخ بود و اینکه میزان حال افراد است و کجایند ...

  • ۹۲/۰۲/۱۸
  • مهدی حافظی

نظرات (۱)

وبلاگ جدید مبارک باشه

پاسخ:
ممنونم محمد جان

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی